Formació

Cursos de busseig homologats

Cursos de submarinisme i busseig amb l'associació Club de Mar, Centre de Recuperació i d'Investigacions Submarines. Més de 50 anys d'història.

Bateig de Mar

La descoberta del mon submarí la permet el Bateig subaquàtic, al què es pot accedir a partir dels 8 anys d’edat.

anchorCom ho fem?anchorRequisitsanchorMaterial

sell 50 €

CURS DE BUSSEIG 1 ESTRELLA FECDAS/CEMAS 20 DE MAIG 2024

Vols fer el curs d’iniciació al busseig? Al Club del Mar fem formació continua! Si el calendari previst no coincideix amb les teves possibilitats.

place Carrer Unió, 4. Terrassa, Barcelona

event 2024-05-20

sell 350€

Curs de busseig 2 estrelles

Inicia’t al busseig amb el curs homologat per FECDAS i obté la certificació internacional CMAS 2 estrelles.

place Terrassa, Barcelona

event 2024-06-08

sell 300

Curs de busseig 3 estrelles

Arriba al màxim nivell de bussejador esportiu amb el curs homologat per FECDAS i obtén la certificació internacional CMAS 3 estrelles.