CURS DE BUSSEIG 1 ESTRELLA FECDAS/CEMAS 2024

Vols fer el curs d’iniciació al busseig? Al Club del Mar fem formació continua! Si el calendari previst no coincideix amb les teves possibilitats.

PROPER CURS 8 DE JULIOL,

SI AQUEST COP NO POTS!!!

OBRIREM INSCRIPCIONS MES ENDEVANT TAMBÉ.

El curs consta de clases teòriques,  pràctiques de piscina i pràctiques de mar.  Formació teòrica presencial a Terrassa  carrer Unió nº 4.

Calendari teòriques: de 19:00h a 20.30 h o a determinar pels alumnes. altres horaris consulteu.

Primera Setmana

Trobada a la seu social del club dilluns dia d'inici del curs

Dilluns presentació del curs tema 1 "El nostre primer contacte amb l'aigua"

Dimarts  tema 2 i 3 "Els efectes dels canvis de pressió" i "La respiració amb l'escafandre autònoma

Dimecres tema 4 "Limitacions per respirar aire a més d'una atmosfera de pressió"

Dijous tema 5 "Planificació i control de les immersions"

Segona setmana

Dijous  Examen teòric

Pràctiques 2º cap de setmana

Dissabte  tarda i diumenge matí  pràctiques de Piscina al  Crol Escola de Natació  https://crolescoladenatacio.com/es/home_es/

Tercer Cap de Setmana

Dissabte i diumenge pràctiques aigües confinades mix Forum Barcelona FECDAS al matí

Quart cap de setmana

Dissabte  al matí a Blanes practica aigües obertes des de platja

Diumenge  sortida d'embarcació a Mataró o Maresme pel matí, entrega de titulacións i final de Curs.

Atribucions: Realitzar immersions fins a 25 metres de profunditat sense entrar en descompressió.
Edat mínima: 14 anys

Requisits

• Tenir un mínim nivell a l’aigua ( nadar amb peus d’ànec, ulleres i tub respirador)
  • Emplenar el full d’inscripció
  • Revisió mèdica signada en el passaport que lliurem
  • Fotocopia del D.N.I.
  • 1 fotografia de carnet més 1 de digital

Requisits

Material del curs

• Kit del curs (material docent)
  • Llicencia i assegurança federativa
  • Condició de soci durant l’any 2023
  • Utilització de l’equip pesat i del neoprè

Material a portar per l’alumne:

• Gorro de piscina (classes de piscina) i una samarreta
  • Ulleres
  • Tub respirador sense vàlvules i altres artefactes
  • Escarpins (botes)
  • Aletes
  • Recomanem guants de neoprè

KIT IMPRESCINDIBLE A DISPOSICIÓ DE L'ALUMNE PER PART DEL CLUB, PREU A CONSULTAR

Certificació

Certificació homologada de Bussejador 1 Estrella - FECDAS - CMAS, inclou la targeta de certificació.