Anys

Passió pel mar

"La història dels cinquanta anys del Club del Mar CRIS Terrassa és una història d’amor i d’il·lusió. D’il·lusió per gaudir amb els amics de la natura, del mar, de descobrir els misteris dels fons marins, de superar limitacions personals i d’aportar coneixement a través del voluntariat individual amb l’entitat i la societat."

Guillermo Álvarez Lerma

President de la Federació Catalana d’Activitats Subaquàtiques – FECDAS

Si t’atrau i et fascina el mar, si tens gust per conèixer gent, compartir i formar part d’una entitat amb més de mig segle d’història, et donem la benvinguda!

Fes-te soci

Formació

La progressió en el món del busseig esportiu està estructurada en nivells de titulació, a què s’arriba, successivament, amb la realització dels cursos de Bussejador d’1, de 2 i de 3 Estrelles.

Bateig de Mar

La descoberta del mon submarí la permet el Bateig subaquàtic, al què es pot accedir a partir dels 8 anys d’edat.

anchorCom ho fem?anchorRequisitsanchorMaterial

Curs de busseig 1 estrella

Vols fer el curs d’iniciació al busseig? Al Club del Mar fem formació continua! Si el calendari previst no coincideix amb les teves possibilitats.

Inscripció oberta!

place Carrer Unió, 4. Terrassa, Barcelona

event 2023-09-12

sell 350€

Apunta’t-hi

Curs de busseig 2 estrelles

Inicia’t al busseig amb el curs homologat per FECDAS i obtén la certificació internacional CMAS 2 estrelles.

Curs de busseig 3 estrelles

Arriba al màxim nivell de bussejador esportiu amb el curs homologat per FECDAS i obtén la certificació internacional CMAS 3 estrelles.