El Club del Mar col·labora amb La Federació Catalana d'Activitats Subaquàtiques (FECDAS) conjuntament amb l'Institut de Ciències del Mar, Anèl·lides, Cap a Mar, Barceloneta Proa a la Mar, Catsharks i Associació Mar de Ciència

Organitzem una sortida per censar la biodiversitat marina dins del projecte Restauració i Resiliència amb i Pel Mediterrani (RES-MED) dins de la subvenció Pla Clima de l'Ajuntament de Barcelona. Una de les finalitats d'aquest projecte és la de recuperar del medi, regenerar de les gorgònies i de diferents espècies d'elasmobranquis, cens de biodiversitat per a fer custòdia del territori i neteges de platges i de fons marí treballant en el marc del litoral barceloní.

Però per tal de dur-ho a terme, és imprescindible la col·laboració ciutadana! Durant aquesta sortida, recollirem totes les observacions possibles de biodiversitat marina d'aquest indret de la ciutat comtal, per posteriorment penjar-les al portal de ciència ciutadana MINKA.

Aquesta immersió segueix els itineraris submarins de la ciutat de Barcelona de la FECDAS (ISB).

Tens ganes d'unir-te a nosaltres per censar el màxim d'espècies marines? Omple el formulari i t'esperem el 26 d'Abril a les 9:00h a la Zona de Banys del Fòrum, davant de les instal·lacions de la FECDAS per anar a l'aigua des de platja en el punt d'immersió de la Zona de Banys del Fòrum.

L'activitat es pot dur a terme tant en escafandre autònoma (busseig) com en apnea o snorkel.

Com arribar? CLICA A UBICACIÓ AL QUADRAT DE INSCRIPCIÓ
Zona Fòrum, Moll de la Vela, 1, 08930 Sant Adrià de Besòs, Barcelona

***L'activitat inclou: Ampolla i ploms (qui tingui ploms propis és preferible que els porti)
*** L'activitat NO inclou: Material per a realitzar la immersió (vestit de neoprè, aletes, màscara, reguladors, jacket...)
**** Imprescindible portar càmera fotogràfica (GoPro, càmeres submergibles, càmeres compactes, càmeres rèflex, etc.) en cas de no tenir-ne, contactar amb mediambient@fecdas.cat per aconseguir una per vosaltres

Recomanem que porteu elements d'hidratació (aigua, begudes isotòniques...).

El qüestionari de salut l'ha d'omplir tothom que faci l'activitat de busseig, en cas que no ens el feu arribar abans de l'activitat, l'haureu d'omplir al mateix moment de l'arribada.

Qualsevol dubte que tingueu envieu un correu electrònic a mediambient@fecdas.cat

Us farem arribar un mail amb la confimació de les dades i la formalització de la vostra inscripció!

Us esperem!!