La assegurança que tramita FECDAS es la que mes cobertura i seguretat dona a l’hora de anar a bussejar, la seva cobertura es mundial. Coneix les avantatges.

POTS TRIAR ENTRE DUES MODALITATS PER CATEGORIA

AFICIONAT:

LLICENCIA 2024 31/12 AFICIONAT

Aquesta llicencia  et cobreix l’assegurança obligatòria gaudint del busseig com aficionat des de 1 a 3 estrelles, del dia 1 de gener fins el 31 de desembre de l’any en curs. Cada gener el Club t’informa de que pots renovar la teva llicencia.

LLICENCIA 2024 365 -AFICIONAT

Aquesta llicencia  et cobreix l’assegurança obligatòria gaudint del busseig com aficionat des de 1 a 3 estrelles, des del dia que la tramitis fins el mateix dia de l’any següent, el Club no t’informarà del dia que et caduqui, rebràs una notificació de la FECDAS conforma està a punt de caducar, tu et fas responsable de tramitar-la quant toqui.

TÈCNIC:

LLICENCIA 2024 31/12 TÈCNIC

Aquesta llicencia  et cobreix l’assegurança obligatòria gaudint del busseig com a tècnic en titulacions superiors a 3 estrelles aficionat, del dia 1 de gener fins el 31 de desembre de l’any en curs. Cada gener el Club t’informa de que pots renovar la teva llicencia

LLICENCIA 2024 365 TÈCNIC

Aquesta llicencia  et cobreix l’assegurança obligatòria gaudint del busseig com a tècnic en titulacions superiors a 3 estrelles aficionat, des del dia que la tramitis fins el mateix dia de l’any següent, el Club no t’informarà del dia que et caduqui, rebràs una notificació de la FECDAS conforma està a punt de caducar, tu et fas responsable de tramitar-la quant toqui.

1.- INFORMACIÓ GENERAL

GUANYES TU

Una assegurança especialitzada en activitats subaquàtiques.

Gran varietat d’esports per a competir a nivell nacional i internacional.

Descomptes en botigues de busseig, lloguer de material, centres mèdics, hotels, oci…

GUANYEM TOTS

En fer-te amb la llicència federativa formes part de l’entitat de referència de les activitats subaquàtiques a Catalunya.

UNA PRÀCTICA MÉS SEGURA

• Cobertura internacional d’accidents per activitats subaquàtiques.*
  • Assegurança d’accidents esportius: busseig, apnea, pesca submarina, snorkel, natació en aigües obertes, natació amb aletes, rugbi i hoquei subaquàtic.
  • Assegurança de responsabilitat civil.
  • Assistència sanitària.
  • Cobertura d’accidents i lesions durant la pràctica dels teus esports subaquàtics.
  • Cobertura d’accidents i lesions en competicions: durant el partit o prova, escalfaments, entrenaments i desplaçaments.
  • Assistència medicoquirúrgica i farmacèutica.
  • Tractaments de rehabilitació.
  • Despeses de trasllat i evacuació des del lloc de l’accident.

SORTIDES A L’ESTRANGER (*)

Per activar la cobertura internacional, només cal enviar a info@fecdas.cat la següent informació:

• Nom i Cognoms, DNI, destinació (país), dies (anada i tornada).
  • Termini de notificació de viatge: fins 7 dies abans del viatge.
  • No cal notificar els viatges amb destinació a Portugal i França.

ESPERIT DE COMPETICIÓ

Pots formar part com esportista de competició, tècnic, àrbitre, comissari, jutge o jurat en vuit disciplines esportives de competició reconegudes per la Confederació Mundial d’Activitats Subaquàtiques (CMAS).

• Apnea
  • Fotosub apnea
  • Hoquei subaquàtic
  • Natació amb aletes
  • Pesca submarina
  • Rugbi subaquàtic
  • Imatge subaquàtica
  • Snorkel
  • Natació en aigües obertes

2.- CONDICIONS I COBERTURES DE LA LLICÈNCIA:  PDF adjunt

Qualsevol cosa, estem a la vostra disposició.