HISTORIA HUMANA DEL NOSTRE CLUB

Recull de socis que s'han significar per la seva contribució i compromís amb els Club: fundadors, membres de la Junta, padrins, instructors, donacions,...

En un Club amb tants anys d’història, hi han membres que es mereixen una rellevància en el bon funcionament de l’entitat, es per això que aquest apartat volem que serveixi d’homenatge als companys que ens han acompanyat a fer d’aquest Club del Mar una gran entitat social a la ciutat de Terrassa.

HISTORIA HUMANA DEL NOSTRE CLUB