Benvinguda al les persones socies

Promocionem valors en el mar com la sostenibilitat i respecte mediambiental. Treballem per la igualtat de gènere.

No tothom té la mateixa dèria amb el mar. En el busseig hi ha qui fa 3 o 4 immersions a l'any i hi ha que hi va cada cap de setmana, però la especial percepció i el gaudi sempre està present. El busseig i els esports nàutics son un plaer, sens dubte i poder estar a la vora de la mar tan fàcilment és un privilegi.

No depenem de llargs i incòmodes trasllats per trobar destins on lliscar per sobre l'aigua o paisatges impactants sota l'aigua. Promocionem valors en el mar com la sostenibilitat i respecte mediambiental. La proximitat es un altre valor a defensar i la Mediterrània nostra ens ho facilita regalant-nos estones plenes d'encant al submergir-nos o navegar.

I el CLUB DEL MAR posa els mitjans per experimentar les vivències mes inoblidables organitzant cursos, tallers, lloguer de material, sortides, conferències i les oportunitats de conèixer nous companys amb qui compartir aquestes aficions amb les coincidències necessàries per aconseguir unes sinergies favorables en afinitats, vehicle, material, disponibilitat horària,...i tot això es possible en el marc del CLUB DEL MAR.

Però les coses no es fan soles. Perquè tot surti bé cal que tothom posi el seu granet de sorra. El Club necessita de la col·laboració dels socis perquè tot funcioni. Pocs espais queden actualment on no hi hagi ànim de lucre i els seus membres tinguin els mateixos drets en participar i ser escoltats.

La corresponsabilització en la bona marxa del Club es indispensable perquè sigui útil, i això es fa aportant idees i crítiques (perquè no). La implicació en l'organització de les sortides, programació d'actes, exposicions, festes, fires,...contribueix a què el CLUB DEL MAR sigui una entitat viva.

Lògicament, després de mes de 50 anys d'existència, haver arribat al dia d'avui i assegurar el futur del Club depèn de tots nosaltres.

Josep Mª Sans

President