A Palamós i sortint amb embarcació des de port, hi ha el derelicte del Boreas, un remolcador enfonsat expressament pel gaudi dels submarinistes. No pot passar cap any sense fer al menys, una sortida al Boreas.

Els dijous es presenten com una alternativa entre setmana per ajuntar estudiants i jubilats, una barreja que cada cop es mes interessant, darreres tècniques de busseig i experiència es la unió perfecte per la nostre disciplina.

A la guia el lector trobarà precises il·lustracions tridimensionals com les de la presentació de l'actibitat, de les rutes submarines més interessants i centenars de fotografies dels fons, així com una detallada i pràctica descripció de cada punt d'immersió.

Aquest cop amb la col.laboració de:

SORTIDA VAIXELL PER SOCIS  35€ AMB AMPOLLA I PLOMS

SORTIDA VAIXELL PER NO SOCIS 38€ AMB AMPOLLA I PLOMS

EL BOREAS

A l'origen va ser un remolcador d'alçada alemany (“Pellworn”), que va participar a la Segona Guerra Mundial. En finalitzar aquesta va passar a formar part de la Marina dels Estats Units. I el 1980 va ser comprat per una societat panamenya, que el va fer servir en la prospecció de petroli però també per al contraban d'estupefaents. Fins que el 1985 la Policia de Duanes espanyola el va capturar davant de les costes de Begur, amb 600 kg. d'haixix. Després de confiscar-ho va passar la resta dels seus dies atracat al port de Palamós, en un estat d'abandó. A finals de 1988 va ser comprat per dos clubs de busseig de Palamós, que després d'aconseguir els permisos pertinents, el van enfonsar a la Llosa de Palamós per formar un escull artificial. Abans, van eliminar totes les portes i elements que poguessin suposar un obstacle per als bussejadors. A una profunditat de 25 a 32 metres, algues, corals i esponges cobreixen bona part del restes i donen recer a tot tipus de peixos i crustacis. Congres i morenes s'han instal·lat al compartiment del motor i als orificis de la xemeneia tombada sobre el pont. A la part més profunda de la immersió, que se'l considera de dificultat mitjana, se situa la popa del vaixell amb la seva gran hèlix.

Diverses fonts

MATERIAL DE LLOGUER PEL CLUB

Els socis tenen a disposició la possibilitat de llogas:

Regulador octopus 5,00€

Armilla hidrostàtica 5,00€

A consultar de mes material i fins a fi de estoc

Les ampolles i els ploms els proporciona el centre de divig amb qui contractem la sortida

El preu pendent a consultar

MATERIAL DE LLOGUER PEL CLUB

SI ESTÀS INTERESSAT A FER AQUESTA IMMERSIÓ ENVIA UN EMAIL A

CLIKA AQUI PER INFORMACIÓ DE CONTACTE

UNA INMERSIO AL BOREAS DE PALAMOS. 0UNA INMERSIO AL BOREAS DE PALAMOS. 1UNA INMERSIO AL BOREAS DE PALAMOS. 2UNA INMERSIO AL BOREAS DE PALAMOS. 3UNA INMERSIO AL BOREAS DE PALAMOS. 4