LES PARETS ESTAN PLENES DE GORGÒNIES GROGUES I ESQUERDES PLENES DE CORALL, DOTANT EL RECORREGUT DE MOLT COLORIT

La Immersió

Els canons presenten una forma gairebé de mà esculpida pels corrents marins, en la qual recorrem el seu contorn entre passadissos estrets.

Les parets estan plenes de gorgònies grogues i esquerdes plenes de corall, dotant el recorregut d'un colorit mantell, però també trobarem amb facilitat, mers, sards, llagostes, vaquetes suïsses, castanyoles, molls vermells, morenes i barracudes

Són tres barres de gran bellesa on segur que en sortirem contents de la nostra immersió.

Gràcies a la seva orografia l'orientació és fàcil ja que són tres barres unides entre si per l'extrem, seguint el seu perfil trobarem el cap d'amarratge a la zona més alta de la immersió.

Situats al nord de Palamós i amb uns 40 minuts de navegació, els canons de Tamariu és una immersió màgica i plena de color.

A la guia el lector trobarà precises il·lustracions tridimensionals com les de la presentació de l'actibitat, de les rutes submarines més interessants i centenars de fotografies dels fons, així com una detallada i pràctica descripció de cada punt d'immersió.

Detalls

Durant el trajecte tindrem l'oportunitat d'albirar grans paisatges de gran bellesa com el far de Sant Sebastià, construït a mitjans del segle XIX, es va inaugurar l'1 d'octubre de 1857 però no va ser electrificat fins a l'any 1940, amb un llum de 3.000 W .

La importància de la seva situació és fins i tot anterior a la seva construcció, diferents poblats s'allotjaven a les proximitats per fer funcions de sentinella i hi ha relats històrics que situen un ermità que durant molt de temps es va encarregar d'avisar quan naus pirates es disposaven a les seves incursions.

En arribar a la zona d´immersió, podem gaudir de la bonica estampa que ens deixa aquest preciós poble que és Tamariu. Antic assentament de pescadors, on guardaven les barques i aparells de pesca.

Posteriorment, a principis de segle XX, es construeixen les primeres cases i poc més tard arriben els primers estiuejants. Als anys 60 existia un local nocturn, La Raqueta, en què van actuar, entre d'altres, Carmen Amaya i Joan Manuel Serrat.

(TEXT DIVING CENTER PALAMOS)

Horari:

Hora d'inici: 7:00h  SORTIDA DE TERRASSA

Hora Final: 12:30 aprox

Trobada al Centre d’inmercio PALAMOS DIVE CENTER: 8:30h

Nivell: immersió  fàcil , la màxima profunditat és sobre els 40 metres

Titulació 1 ⭐️ mínim i llicència federativa al corrent, responsabilitat assegurança del participant, el Club convoca no organitza.

Preu: lloguer ampolla AL CENTRE DE BUSSEIG

Opcions: Lloguer d’altres accessoris al centre o consulta al Club

Reserveu plaça al telèfon 604 427 813 mitjançant WhatsApp i qualsevol dubte

Notifiqueu si necessiteu res mes que ampolles.

Cal portar: equipació necessària per la practica del busseig i ganes de mullar-se.

SORTIDA AMB VAIXELL ALS CANONS DE TAMARIU 0SORTIDA AMB VAIXELL ALS CANONS DE TAMARIU 1SORTIDA AMB VAIXELL ALS CANONS DE TAMARIU 2SORTIDA AMB VAIXELL ALS CANONS DE TAMARIU 3