Fem una sortida d’infanteria matinal a Tossa de Mar, Una immersió còmoda i atractiva per celebrar sota l’aigua la diada de Catalunya i plantarem la senyera.

Horari:

Hora d'inici: 8:00h  SORTIDA DE TERRASSA

Hora Final: 12:30 aprox

Trobada al Centre d’immercio kraken dive Tossa de Mar : 9:30h https://goo.gl/maps/hDCVBKnatR6p7vHY8

Nivell: immersió  fàcil , la màxima profunditat és sobre els 40 metres

Titulació 1 ⭐️ mínim i llicència federativa al corrent, responsabilitat assegurança del participant, el Club convoca no organitza.

Preu: lloguer ampolla AL CENTRE DE BUSSEIG

Opcions: Lloguer d’altres accessoris al centre o consulta al Club

Reserveu plaça al telèfon 604 427 813 mitjançant WhatsApp i qualsevol dubte

Notifiqueu si necessiteu res mes que ampolles.

Cal portar: equipació necessària per la practica del busseig i ganes de mullar-se.