Al Club del Mar volem donar suport als futurs científics que poden estar vinculats al estudi mig ambiental dels nostres mars.

Al Club del Mar volem donar suport als futurs científics que poden estar vinculats al estudi mig ambiental dels nostres mars, es per això que fent un parèntesis a l'habitual convocatòria amb una participació social de tots els socis, hem començat la temporada de formació impartint el curs de busseig a 6 alumnes de la facultat de Ciències del Mar.

El curs a estat impartit per quatre instructors amb la direcció tècnica den Feliu Daví que actualment es el director tècnic del Club amb tota la titulació renovada i actualitzada per exercir-ho.

L’Eduard Garcia junt amb els seus fills,  la Marina i el Ferran, que recentment han obtingut la titulació d’instructors per FECDAS y junt amb la inestimable ajuda del ja  veterà instructor del Club en Toni Hilla, han portat a terme l’estructura del curs que al llarg de 6 setmanes ha prosperat adequadament.

Les classes teòriques s’han fet on-line i les practiques a les piscines del Crol de Terrassa i entre la seu de FECDAS al port Fòrum de Barcelona i a Blanes amb la col·laboració del centre d’immersió Blanes Sub, s'han fet les pràctiques a mar.

Amb la sortida d’emancipació d’aquest dissabte des de Mataró on se’ls hi ha fet entrega de les titulacions definitives, donem la benvinguda als nous submarinistes i socis del Club:

Joana Puente, Joana Santiago, Aina Gispert, Rita Costa, Alejandro Iglesias i Max Segarra des del Club del Mar CRIS TERRASSA us donem les gracies per confiar amb nosaltres i us desitgem una profitosa singladura per els mon submarí.

Un curs excepcional per joves excepcionals

Uns alumnes entregats i atents a les instruccions que els hi feien saber els monitors, es varen veure distrets per la seva curiositat en la fauna i flora marina en quant varen "Xipollejar" al mar, una premonició del que serà la seva inclusió al mont submarí, no per res varen triar tots ells la facultat de ciències del mar per reconduir el seu futur professional... o al menys es el que desitgem des del Club del Mar CRIS Terrassa i que haguem sabut participar de la sembra d'aquesta llavor que sens dubte, volem que creixi acompanyant a aquests estudiants en la seva completa carrera professional.

MOLTA SORT COMPANYS.