A la zona de busseig de Cala Margarita podem observar pradaria de Posidònia i grans formacions rocoses que dibuixen diversos canals

Cala Margarita és una immersió que podem fer des de platja.
Anirem directament des de Cala Margarita. Després de bussejar durant uns 7 a 10 minuts, arribarem a la zona rocosa coneguda com a Cala Margarita.
Un cop ens trobem a la zona de busseig de Cala Margarita podem observar pradaria de Posidònia i grans formacions rocoses que dibuixen diversos canals. La vida marina és molt variada, i podem veure des d'una gran varietat de nudibranquis, morenes, pops, bancs de salpes, algun petit mero i llagostes a la zona més profunda. També serà fàcil veure gorgònia blanca.

A la guia el lector trobarà precises il·lustracions tridimensionals com les de la presentació de l'actibitat, de les rutes submarines més interessants i centenars de fotografies dels fons, així com una detallada i pràctica descripció de cada punt d'immersió.

MULLA’T AMB NOSALTRES

SORTIDA d’infanteria des de terra, immersió a la Cala Margarita de Palamós

Profundidad:     0 a 26 m.

Horari:

Hora d'inici: 9:00h

Hora Final: 10:30 aprox

Trobada : 9:00h a Palamós o sirtin de Terrassa a les 7:30 H (contacteu per quedar)

Nivell: immersió molt fàcil i per a tots els nivells, la màxima profunditat és sobre els 18 metres

Limitat a 20 participants

Titulació 1 ⭐️ mínim i llicència federativa al corrent, responsabilitat assegurança del participant, el Club convoca no organitza.

Preu: lloguer ampolla 8€

Opcions: Lloguer d’altres accessoris comunicant-ho al Club, consultar

Reserveu plaça al telèfon 604 427 813 mitjançant WhatsApp.

Notifiqueu si necessiteu res mes que ampolles.

Cal portar: equipació necessària per la practica del busseig i ganes de mullar-se.