Hi ha sensacions que ni nosaltres coneixem quan ens submergim. Tanqueu els ulls! Es això el que volem traslladar als nostres amics del CET Muntanya Inclusiva. "EN EL FONS TOTS SOM IGUALS"

Continuant amb les sinergies amb el Centre Excursionista de Terrassa (CET) i mes concretament amb la Secció de Muntanya Inclusiva, des del Club del Mar CRIS Terrassa tenim la inquietud de promoure un tastet de  busseig amb persones que tenen capacitats diverses i aquest cop mes concretament amb persones amb baixa o nul·la visió així com baixa audició i visió.

Contem amb el suport de la FECDAS que ja disposa del departament de busseig inclusiu i convidem als socis i amics a participar de la trobada. Desitgem que sigui un dia festiu i col·laboratiu a la zona de bany del fòrum de Barcelona, just al costat de la nostre federació.

Volem proposar que els socis que ho desitgin, vinguin a conèixer la seu de la FECDAS i participar d’aquesta activitat on tenim molt a aprendre.

Proposem una matinal de dissabte i no necessàriament us heu de submergir! Podeu apuntar-vos com a voluntaris i gaudir de l’experiència d’una activitat del nostre club amb colaboració amb la FECDAS.

Les instal·lacions que podem fer servir estan condicionades per l’accés fàcil i  segur on els instructors especialitzats en busseig inclusiu de la FECDAS faran gaudir de la sensació d’ingravidesa que coneixem perfectament els que fem submarinisme però on aquest col·lectiu te la gran capacitat de fer servir tots els sentits menys la vista per gaudir de sensacions que ni nosaltres hem sigut capaços de reconèixer.

Animeu-vos a fer de voluntaris.

Que es la zona de bany del Forum BCN?

La zona de banys del Fòrum és un espai on es poden realitzar les mateixes activitats que es duen a terme a la platja, com prendre el sol o banyar-se. S'ha de tenir en compte però, que no hi trobarem sorra i que l'accés a l'aigua es fa directament des de superfícies pavimentades mitjançant escales.

La zona de banys del Fòrum té una longitud d'uns 375 metres i una amplada d'uns 30 metres. Està adaptada per a què les persones afectades per alguna discapacitat puguin accedir a l'aigua.

Es tracta d'una zona de banys poc convencional si es compara amb una platja tradicional i cal tenir molta precaució a l'hora accedir a l'aigua, utilitzar els espais habilitats per al bany i realitzar activitats complementàries. S'ha de tenir present el que indiquen els cartells informatius i els missatges que es difonen per megafonia i està prohibit ultrapassar les zones de seguretat abalisades amb sureres.

Cal tenir present que hi ha una colònia d'erizons a la zona, raó per la qual es recomana banyar-se amb calçat adequat per evitar possibles punxades.

La zona de banys del Fòrum disposa de locals de salvament i socorrisme. Els locals d'informació ambiental i lavabos públics estaran operatius a partir de l'1 de juny.

Que es la zona de bany del Forum BCN?

NO ET PERDIS UNA EXPERIENCIA MARAVELLOSA

1r BUSSEIG INCLUSIU: JUNTS SUMEM CAPACITATS 01r BUSSEIG INCLUSIU: JUNTS SUMEM CAPACITATS 1