Organitzem una visita guiada on estem convidats els socis i amics del Club del Mar CRIS Terrassa i els amics del CRIS Barcelona, el dilluns dia 5 de juny a les 17:00 hens obren per nosaltres l’exposició guiada.

La mostra estrena el nou espai ‘Espai Mar’ del Port ubicat al Carrer del Mar 6

El Port de Tarragona i el Parc Subaquàtic de Tarragona, gestionat per la Societat d’Exploracions Submarines (SES), ens fan una visita guiada expresament pels amics del CRIS i Club del Mar el dilluns 5 de juny a les 17h la nova exposició ‘Secrets Marins al Port Tarragona’. L’obertura es farà al nou espai cultural del Port batejat com ‘Espai Mar’, ubicat al Carrer del Mar, 6. L’entrada és lliure. ‘Secrets Marins’ és una exposició que romandrà oberta els divendres, dissabtes i diumenges fins a l’11 de juny. L’exposició pretén mostrar a la ciutadania imatges i informació de la història del Port, de la història del SES i del Parc Subaquàtic, de la vida subaquàtica, flora, espècies vegetals, peixos, etc. i de l’impacte de les relacions del parc subaquàtic amb la ciutat.

L’exposició ‘Secrets Marins’ a l’Espai Mar del Port Tarragona estarà formada per set panells amb fotografies i textos. Aquesta secció està destinada a explicar la història del Port i la relació dels bussos amb el Port i la ciutat. També aproparà el Parc Subaquàtic i el SES a la ciutadania amb imatges del fons marí. Per altra banda, el públic podrà gaudir d’una recreació del Parc on podran situar algunes de les embarcacions submergides i un vídeo de passi continu. L’exposició també posarà a l’abast del públic material per mostrar l’espai marí i imatges històriques com el moment de l’enfonsament del vaixell Dragonera. L’horari de l’exposició serà divendres de 17h a 20h, dissabtes de 10h a 14h i de 17h a 20h i, finalment els diumenges d’11h a 14h.

VISITA RESTRINGIDA

La visita està restringida a 20 visitans, per tant obrim les inscripcions i la tancarem en quant estigui ple l'aforamen.

Gracies per la comprensió.

UNA EXPERIENCIA ENRIQUIDORA

Èxit de convocatòria per visitar el nou Espai Mar del Port de Tarragona i contemplar els interessants panells que expliquen l'evolució de la reserva marina del Parc Aquàtic en els 30 anys de la seva existència.

El CRIS i el nostre Club del Mar ens hem desplaçat a Tarragona i hem compartit les explicacions que en Lluís Marques, President de la Societat d'Exploracions Submarines (SES), ha donat sobre l'estat actual i projectes futurs del Parc Subaquàtic, una reserva que va néixer per crear un espai de protecció i regeneració de la fauna de la costa adjacent del port tarragoní.

L'exposició  mostra imatges i informació de la història del Port, de la història del SES i del Parc Subaquàtic, de la vida subaquàtica, flora, espècies vegetals, peixos, etc. i de l'impacte de les relacions del parc subaquàtic amb la ciutat.