El 8 de març es commemora el Dia Internacional de la Dona, una data declarada oficialment per l'ONU el 1975 on es reivindica la seva completa igualtat de drets. A la nostra ciutat, Els diferentscol·lectius de Terrassa s'han unit per recollir un acte unitari per recollir les diferents realitats del teixit associatiu en el sector de l'esport i donar visibilitat a les lluites aconseguides i les que encara ens queden per lliurar.

Des de Serveis d'Esports de l'Ajuntament hem rebut la convocatòria per participar activament i, per tant, ho traslladem a totes les persones associades, buscant tenir una representació ben lluïda del Club del Mar.

La defensa d'aquests drets, evidentment, no és exclusiva de les dones. Cal una implicació de totes les persones associades i simpatitzants del Club per expressar unànimement que el futur passa per la plena implicació en tots els ambits, en especial en la presa de decisions.

La manifestació, prevista el 8 de març a les 19 h, sortirà del Monument de la Dona.

Els integrants del Club quedarem a les 18:30 h a la font de la plaça Catalunya per unir-nos a la manifestació general.

Un Club social històricament organitzat pel patriarcat, estem fermament decidides a canviar les coses i fer de la igualtat en el Club del Mar CRIS Terrassa una raó de ser. Que aquesta data assenyalada serveixi com ha reivindicació en el mont submarí també i ens unim activament al departament d’igualtat del qual fa bandera la FEderació Catalana D’Activitats Subaquàtiques.

IGUALTAT

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 0DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 1DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 2DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 3DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 4DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 5DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 6DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 7DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 8DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 9DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 10DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, EL CLUB DEL MAR  AMB EL 8M 11