L'Ajuntament de Sant Cugat i el Teatre Auditori, ens convida a la presentació d'aquest meravellós llibre a tots els socis del Club del Mar que vulguin assistir-hi. Des de la nostra web ho fem extensiu.

Obrira l'acte la Sra. MIREIA INGLA, alcaldessa de Sant Cugat del Valles,
I hi participaran:
ANNA PUJOL, presidenta de la International Patin Sailing Association,
ORIOL PUIG, vocal de la International Patin Sailing Association
i responsable de la projecció internacional d'aquesta entitat
GERARD ESTEVA, president de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya

DAVID GRACIA, autor del documental «Cadaqués nord enllà.»,
i els autors.

S'hi projectaran les aquarel-les del llibre i el documental «Cadaqués nord enllà

Amb l'actuació musical de:

ANN BANGLE, EROLA FENOLLOSA, NEus RIERA i SANDRA ROS (veus)

i ELISABET CAPDEVILA i DANIEL ROMANÍ (piano)

Amb l'actuació musical de: ANN BANGLE, EROLA FENOLLOSA, NEus RIERA i SANDRA Ros (veus) i EusABET CAPDEVILA i DANIEL RoMANÍ (piano)

Dijous, 20 d'abril 19.00h.

Cafe Auditori Sant Cugat - Plac;:a Victoria dels Angels, 1, Sant Cugat del Valles

Aquest llibre ha estar editar ambla col-laboració de: