Assemblea general del Club del Mar

Ja son bastants els mesos que estem treballant per dinamitzar el nostre Club, i voldriem explicar-vos totes les gestions que portem fetes per fer-vos partícips de les noves possibilitats del Club.

Es una assemblea realment important i us agrairíem que us programeu la assistència.

ORDRE DEL DIA ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA I EXTRAORDINÀRIA

1. Lectura i aprovació de l’acta anterior

2. Informe de tresoreria

1. Renovació de la Junta Directiva:
  2. Votació de la nova junta
  3. Presentació de les línies generals del programa del 2023: Conveni amb el CET (Centre Excursionista de Terrassa)
  • No es una integració, no es una fusió, no es una desaparició

Únicament es un canvi d’espai i una vinculació en l’aspecte de gestió i secretaria/comunicació.

Conveni de Col·laboració: Esborrany on demanem que es facin les aportacions necessàries per convertir-lo en el document base per negociar amb el CET. Es un esforç de transparència i per garantir la participació directa del soci. Votació del text i confiança amb l’equip negociador (document adjunt)

6. Noves Inscripcions de membres a l’associació. Recordatori de l’Andreu

7.Projectes Conferencia sobre “Fen els 10.000m Una aventura per muntanyes submarines”. Hèctor Salvador (Enginyer Aeronàutic)

8. Precs i preguntes

La Junta Directiva

Preguem que es confirmi l’assistència per adaptar l'aforament a l'espai que disposem

Una assemblea proactiva

Els socis han fet seva la proposta de treballar per materialitzar una relació col·laborativa amb el CET. Amb aquesta decisió s'inicia un nou camí del Club del Mar amb un futur renovat per procurar ser una entitat adaptada a les noves necessitats dels socis i a les exigències de la nova legislació. Ara s'obre un nou capítol de negociació, consens i pacte, i per tant feina que la farem de gust doncs estem convençuts que amb el CET tenim complicitats implícites i un gran espai per establir sinergies. Som dues entitats amb recorregut paral·lel i que a partir d'ara hi volem estar mes aprop. Amb la votació d'aquest 19 de gener del 2023 hem fet un petit pas pel soci d'avui i un gran pas pel Club del demà.