Associa’t a Club del Mar

El busseig i els esports nàutics en general son un plaer, sens dubte i des de Terrassa estant a la vora de la mar tan fàcilment és un privilegi que hem d'aprofitar. Benvinguts al Club del Mar

No tothom té la mateixa dèria amb el mar. En el busseig hi ha qui fa 3 o 4 immersions a l'any i hi ha que hi va cada cap de setmana, però la especial percepció i el gaudi sempre està present. El busseig i els esports nàutics son un plaer, sens dubte i poder estar a la vora de la mar tan fàcilment és un privilegi.

No depenem de llargs i incòmodes trasllats per trobar destins on lliscar per sobre l'aigua o paisatges impactants sota l'aigua. Promocionem valors en el mar com la sostenibilitat i respecte mediambiental. La proximitat es un altre valor a defensar i la Mediterrània nostra ens ho facilita regalant-nos estones plenes d'encant al submergir-nos o navegar...

Associa’t a Club del Mar 0Associa’t a Club del Mar 1Associa’t a Club del Mar 2Associa’t a Club del Mar 3Associa’t a Club del Mar 4Associa’t a Club del Mar 5Associa’t a Club del Mar 6

Tramita l’alta

Pots tramitar la teva alta a l'associació Club del Mar a través del formulari que trobaràs a continuació: Fes-te soci per 50€ a l'any i deixa que t'acompanyem a gaudir de la mar amb nosaltres.

Avantatges per a socis

Essent membre associat de Club del Mar CRIS Terrassa tindràs accés a diversos descomptes i avantatges en empreses i associacions amigues: